13 juli

godmorgon!

När jag skrev rubriken så ville jag av någon anledning skriva "13 maj". Är det att jag undermedvetet saknar den tiden? :P haha, man kan ju undra.

Iallafall,
vädret är fint idag så jag ska ut och sola lite. Ska bara äta något först!

Men denna dag är även en jävla skitdag. Börjar jobba 16.00.
Jag har säkert fått det att låta som att det är ett jäkla skitjobb, men det är de absolut inte.
Det är jätteroligt! Men, jag känner mig helt slut. Jag får ingen vila på 4 dagar, behöver verkligen mer.
Och jag är sån att efter ett tag säger kroppen ifrån och det har den nu gjort.
Jag vill inte krascha helt så därför måste jag vara ledig mer nu. Annars kommer jag inte orka fortsätta.
Så får se hur det går idag, både med att jobba och att prata med min chef om ledighet.

Nu ska jag äta, är vrålhungrig!
Tjingeling
2007-07-13 @ 11:37:33 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback