åhåjaja

Jag kom ifrån jobbet kl.21 idag efter att fått höra att jag är en ängel utan fel. Det var kul att höra, men det tror jag inte jag är ;).
Iallafall, jag mötte då Antonia i centrum där vi handlade lite småkrafs på konsum innan vi vandrade mot La Playa där vi tänkt äta pizza, men när vi kommer dit så har dem slutat sälja pizza. Så jäkla typsiskt. Jag var döhungrig efter en dag på jobbet och ingen middag. Så vi tog bussen som kom precis och åkte upp till Shell där vi köpte megastora baguetter med skagenröra och festis, sen tog vi nästa buss hem. Det var trevligt att träffas, vi får ta pizzan en annan dag helt enkelt!

Nu har jag något äckligt ont i ryggen, det hugger och bränner :S.
Ska stänga datorn och sätta mig i sängen och läsa Revyn och äta pingvinstänger :)

Sedan får vi se vad morgondagen har att erbjuda, haha.
2007-07-02 @ 23:18:02 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Jag skulle ha velat träffa er, bara varit hemma idag efter jobbet, jag borde ha ringt!

2007-07-02 @ 23:44:35
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback