ÄLSKLING KOM HEM FORT PÅ MÅNDAG

Är det sjukt och dumt att säga att jag tycker det är skönt att vara utan pojkvännen några dagar?
Jag sa det till en person och hon reagerade som att jag inte älskar honom? :S
Det är klart jag gör, men ibland behövs en liten paus från varandra. Det behöver alla någon gång.
Såklart att jag saknar honom och vill att han ska komma hem snart (bara 3 dagar kvar nu, wiho). Men det har ändå varit ganska skönt. Bara tänkt på mig sjävl och gjort saker jag velat göra och träffat kompisar.
Utan den där gnagande känslan "Varför ringer han inte?", "Han spelar hellre än är med mig.". Såna där tankar äter upp en vissa stunder. Eller slippa tänka att vi måste träffas idag för sen träffas vi inte på typ 3-4 dagar.. oh nooooo..

Nu innan han åkte så bestämde vi att vi inte skulle prata på hela veckan och hittils har vi inte gjort det.
Jag vet inte ens om han kom ner dit i livet, men det tror jag. Annars hade jag fått reda på det, hoppas jag.
Nejdå, men det känns lite konstigt att inte prata alls, vare sig i telefon, msn eller sms.
Men det går bara bra! Ibland har jag tatt upp mobilen för att skriva ett sms men kommit på mig själv och då tänker jag "gör jag det här för att jag saknar honom eller för att det är en vana?" och svaret har blivit En vana.
Men nu börjar jag faktiskt sakna honom på riktigt, annars hade jag inte kommit på att skriva detta!

Men ändå, jag tror att vårat förhållande kommer må bra av detta lilla break ifrån varandra.
Få andas på varsina håll och göra saker vi tycker är roligt utan att tänka på den andra.


Men mer än en vecka klarar jag inte!
ÄLSKLING KOM HEM FORT PÅ MÅNDAG! JAG VILL HA HEM DIG!
2007-07-21 @ 00:13:42 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: roraastar

hodå.. han e i livset pratdade me han på msn inatt!!

2007-07-21 @ 03:09:27
URL: http://roraastar.blogg.se
Postat av: Erica,

Absolut inget fel med det,ibland kan det vara skönt att få bestämma helt själv vad man ska göra. Som du säger, träffa lite vänner och så :).

2007-07-21 @ 18:57:50
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback