Dagens roliga.

Jag ska berätta en rolig sak för er, iallafall tycker jag att det var kul :D
Idag kom min mormor och morfar hit och mormor berättade att de varit inne på pizzerian där jag jobbar för att äta pizza. Det var nu i veckan då jag var ledig. De hade frågat efter mig men när de sa att jag var ledig så hade mormor sagt "Jaha, ja men då kommer vi tillbaka när Mysan jobbar". Haha, min chef och dem hade bara skrattat och sagt att de är alltid välkommna tillbaka!

Haha.
Det tycker jag var riktigt kul att de bara ville äta där när jag jobbar :p
så de ska komma någon dag nu när jag är där!

Lilla mormor då.
2007-07-14 @ 00:30:42 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback