Ensamma hemma

Hej där ute!

Vet ni vad det bästa är? 
Leksaker från BR..

Nejdå, det bästa idag är att min familj minus en brorsa åkt ut på sjön och stannar där tills imorgon någongång!
Såååå skönt! Home alone. För jag räknar inte riktigt med brorsan, han sitter bara framför datorn i sitt rum eller är ute med kompisar eller tränar! Fast ikväll ska vi nog äta pizza tillsammans, han kommer till mig på jobbet!
Och sen blir det nog hyra film eller något annat najsligt.


Den här sommaren kan ta sig.
Imorse vid 9 så var det jättefint och soligt. Men sen vid halv 11 när jag gick upp så blev det molnigt och blä..
Jag som ville sola!!!!

Blir nog inget solarium idag heller eftersom jag ska umgås med bror min.
så det får bli imorgon. Typ steka där ett tag!!

Aja, nu är jag vrålishungrig!
Ha det bra!
2007-07-21 @ 12:20:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback