Fina fötter?!

Jag skulle vilja ha sådär mjuka fina fötter.
Men grejen är att verkligheten inte ser ut så. Jag har nämligen fotfobi och har alltid haft det så länge jag kan minnas och har därför aldrig brytt mig om att ta hant om fötterna, tills nu.
De är inte jätteäckliga och fula men jag vet att de skulle kunna bli finare.
Jag har massor av ärr från skavsår men de går ju inte att göra något åt.

Men jag har inget tålamod och vill att saker och ting ska gå fort fort.
Så har ni några enkla tips som inte tar alltför lång tid?

Fast även om jag skulle ha helt perfekta fina fötter så tror jag att jag ändå skulle tycka de var äckliga och fula eftersom jag har just fotfobin.

Jag känner hur jag börjar bli äcklad bara av att skriva om fötter.
Usch. Undra egentligen varför man har fobi mot just fötter, har aldrig hört talas om någon som har handfobi tex.

Aja, nog tjötat om detta!
Nu ska jag iväg, kommer igen ikväll.
Ha en fortsatt bra kväll.

2007-07-25 @ 18:42:42 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback