Hårklippning

image358

Något liknande den här frisyren vill jag ha, med längd och allt. Men grejen är att det aldrig blir så eftersom jag har så tjockt hår. Hatar det! Alla som säger att dem vill ha tjockt hår, det är inget kul alls, jobbigt som fan. Det går liksom inte att göra något bra med det! Plus det tjocka håret så har jag äckligt mjukt hår som gör det ännu svårare att styla.   Men iallafall, sådan frisyr ska jag fixa nu i veckan eller nästa! :) Bilder kommer då.
Jag har alltid tyckt att Ashlee har fint hår!

När jag ändå är inne lite på Ashlee Simpson och hår. 
Jag tycker att hon passade bättre i svart hår!

image360 
2007-07-03 @ 14:53:34 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

Alla vill ha det de inte har.
De som har lockigt vill ha rakt och tvärtom.
De som inte har fräknar tycker det är "gulligt", de som har det hatar fräknar.
Men jag förstår dig med tjockt hår, så jobbigt när det är varmt, hjärnan typ kokar. :P

2007-07-04 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback