Jag blir så trött

Det värsta jag vet när jag kommer hem från något är att få massa frågor ställda till mig, som "Har det gått bra?", "Vad har ni gjort?", "Var det mycket folk?", "Har du ätit?". Jag hatar det. Okej om man får en sådan fråga någon gång ibland, men inte varje dag, varje gång och samma sorts frågar varje gång med!
Jag blir urtrött på det. Och då blir jag bara irreterad och svarar något surt .

Måste man verkligen fråga saker varje gång?

Aja.
Positiva saker nu. Jag fick min lön idag och den duger ;), känner mig iallafall lite rik!
Så imorgon ska jag klippa mig och shoppa lite nödvändiga saker!

Nu ska jag gå och se någon film, orkar inte sitta här mycket längre :S

Tjingeling
2007-07-04 @ 21:49:18 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback