Jag har världens sötaste lillebror

När jag kom hem från jobbet så frågade minsta brorsan om jag ville kolla på film och det ville jag, så vi började kolla på Shrek 2 för ungefär miljonte gången hehe. Men jag tycker om dem filmerna så det gör ingenting!
Efter ett tag kom han på "Juste, jag ska hämta en sak!" och så kommer han tillbaka med en liten nalle och en liten hund - gosedjur som han vunnit. De var nämligen på Eskilstuna Zoo idag så han hade vunnit lite.
Han frågade då "Vilken vill du ha?" Jag blev alldeles nämen det är ju dina.
Men han ville att jag skulle välja en så då valde jag nallen och så fick jag den! :)
Sen visade han även en affisch med Clownen Manne som hade uppträtt där idag. Han hade fått hans autograf och det stod "Hjärtliga hälsningar till Manne från clownen Manne!"  . Hehe det var lite sött ;).

Min lillebror är iallafall sötast av alla <3

2007-07-20 @ 23:03:27 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback