Jäkla datorfan

Min otur fortsätter att smyga upp bakom ryggen och hugga sina äckliga tänder i min nacke.
Jag hade ju kollat in en dator som jag bestämde mig för att jag ville ha och så kollade jag på internetsidan och DEN ÄR UTE UR SORTIMENTEN! Det var då själva f********n.

Och så igår tittade jag på en annan sida och en annan dator och vad såg jag idag om inte att DEN INTE LÄNGRE FANNS DÄR!!!!!

Ibland hatar jag saker!
Nästa vecka ska jag beställa en dator, that's it.
Så om det är någon som vet något bra ställe som säljer datorer till billigt pris. Gärna under 5000 kr så kan ni väl skriva ? Skulle verkligen uppskatta det.
2007-07-24 @ 23:54:15 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Sebastians kompis köpte nån dator på blocket eller tradera - en ny alltså. Men de var billigare än i en affär eftersom att de kommer direkt från grossisten, det är värt att kolla i alla fall :).
Eller så kanske Mattias kan hjälpa dig?
Sebastian har hjälpt mig att hitta grejjer till min dator så att den slutat hänga sig, blivit tystare och massa annat, själva datorn har jag kvar, men har bytt ut några delar, kanske kan vara ett alternativ? tror jag betalat 2000 kanske bara och nu fungerar min dator toppenbra och jag har en ny stor hårddisk med ^^ :).
Ha det bra!

2007-07-25 @ 10:49:55
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback