Mysig sommarpromenad

Idag var jag och älskling ute på en mysig liten promenad!
Vi gick först upp till centrum där vi hämtade våra biljetter till sthlm Live och så köpte jag en present till en kompis.
Sedan gick vi vidare mot nicksta och gick hela den vägen hem till oss. Så vi var borta ett tag, jätteskönt att komma ut och röra på sig lite och med det sällskapet <3

Vädret har idag varit jättefint! Soligt och varmt, men med tunna moln som inte gör det olidligt varmt.
Nu är det mest moln och lite grått, men man får väl vara glad åt den stunden det ville vara fint.

Jag är jättesugen på att handla.
Inte handla kläder (Okej, jag skulle inte tacka nej till det.) . Men jag vill åka och handla mat med mamma/pappa.
Jag älskar det, att gå där i affären och plocka ner varorna i kundvagnen. Ta den tid man behöver liksom.
Köpa massa gott, melon, banan, juice :). Yummie
Måste fråga om dem ska handla något idag
2007-07-10 @ 16:24:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback