Regn och åter regn

Goddag!

I två dagar fick det vara soligt sedan är regnet tillbaka, med större styrka än någonsin.
Jag vaknade vid 9 första gången av att regnet slog ned, var tvungen att dra upp rullgardinen för att kolla. Det lät som det blåste storm men träden var helt stilla. Regnet hade sådan kraft, dropparna var som spjut. Öronbedövande ljud!  Och det är tydligen översvämningar på vissa ställen här nu. Pga regn nu på morgonen, då kan ni kanske tänka er hur mycket det regnat? Nu har det avtagit lite, men regnar fortfarande.

När ska sommaren komma?

Jag har inga planer för dagen. Skulle ju sola och bada, men vädret ville inte detsamma.
Det är en klump i min mage, en stor en. Jag ska ju tillbaka till jobbet imorgon efter 4 dagars ledighet.
Jag vill verkligen inte. Det känns som ett fängelse just nu. Men ska prata med min chef om hur jag vill vara ledig, hur jag måste vara ledig för att orka med. Så får se vad han säger, annars är det bye bye.
Förresten någon som bor här i Nynäs som vill ha jobb?

Aja,
nu ska jag göra något. Vad vet jag inte, blir säkert film. Men på datorn då, för lillebrorsan sitter vid tvn.
Jäkla unge!

2007-07-12 @ 12:44:26 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Jessica

Jag vill ha jobb! Kanske, beror på vad de e :p

2007-07-12 @ 17:37:49
Postat av: mojsan

svar till Jessica:
Okej, på al porto (pizzerian).
De vill gärna ha fler personal.
Det är ett jättebra jobb, jättekul.
Men det behövs fler så att man kan få mer ledighet :)

2007-07-12 @ 18:52:18
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback