shopping och ösregn

Det blev en tur in till staden iallafall :),
jag köpte lite saker ändå, som jag visste.
Pengarna bara försvinner :S, brände 500 på.. typ ingenting :S.
Helt galet hur fort pengarna försvinner.. Aja..
Nu är det enda jag ska köpa jeans sen är jag klar!  Det är inte kul att bränna alla pengar på en gång..

Iallafall, när vi kom in var det jättevarmt och soligt, men efter någon timme så började det spöregna!
Det var som spjut! Fyfan.. Stod under tak och sprang sick sack :P.
Men vi klarade oss, hehe.

Nu helt plötsligt fick jag så ont i huvudet och blev alldeles yr :S
Vet inte varför, men ska gå och se på tv.
2007-07-17 @ 18:44:00 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback