sol och en strulande blogg

Bloggen har strulat hela kvällen så har inte kunnat uppdatera något.
Ingen större förlust för er kanske.. Snarare skönt va? slippa mina ointressanta inlägg ;).

Menmen,
Idag var det fint väder verkligen hela dagen. Så jäkla skönt!
Brunare har jag blivit med. Så nu hoppas vi på att vädret håller sig såhär!

Idag fick jag även reda på att jag bara behöver jobba torsdagar till söndagar.
Fan så skönt :), Det har nämligen börjat en ny kille på jobbet och den här tiden på året när många är på semester så kommer det inte så mycket kunder så då kan jag vara ledig! Blev hur glad som helst.

Woho, livet leker!

Men nu ska jag sova,
så sov gott.
2007-07-17 @ 00:47:53 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

hej
Jodå det har betydelse om du inte skriver så vi kan läsa men du kan ju försöka utveckla skrivandet och kanske bli lite djupare i det du skriver kram

2007-07-17 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback