Solig promenad

Hallå hallå!

Har haft ganska fullt upp nu på eftermiddagen/kvällen. Det trodde jag aldrig då förmiddagen började så händelselös. Hade så tråkigt att jag började städa rummet från golv till tak ungefär..

Vid sex ungefär så ringde Tessan och vi bestämde att vi skulle ses.
Så vi möttes och gick sedan runt ringvägen i raskt tempo och pratade. Sedan gick vi vidare till konsum där hon köpte körsbär och jag en dricka och sen vandrade vi hemmåt.
Det var jättekul att träffas, har inte gjort det sedan skolan. och det var ju ett tag sen nu!
Vi hade verkligen massor att prata om, jättehärligt :).
Vi bestämde också att vi skulle börja gå ut såhär oftare, det är skönt och roligt samtidigt att ha någon att prata med samtidigt som man bränner ;).

Nu senaste timmen har jag suttit och lagt över alla bilder jag har på datorn till min USB.
Så nu har jag bara musiken kvar på datorn, ska köpa en ny om ca 2 veckor så passade på att tömma den här redan nu. Tror att lillebrorsan ska ta den här, han vill så gärna ha en dator i sitt rum ;). Även fast den här är helt superseg och bajs. Menmen, han är liten! Det är själva grejen att ha en egen dator, det förstår jag ju.

aja,
Nu vill jag göra något igen. Kanske kolla på tv, men det är nog inget bra (som vanligt.)

2007-07-18 @ 21:34:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback