Sommarshopping

Godmorgon!

Snart bär det av till sthlm för lite shopping! Jag tar elva tåget in och åker hem ungefär 15 tåget. Så det blir en hyfsad snabbvisit. Men ska nämligen spela minigolf och äta mat med "The Crew" vid sex-tiden.
Jag hoppas även att få klippa mig idag, jag går på Drop In och hoppas de har tid. Annars blir det bara shopping.
Hoppas det jag vill ha finns annars blir jag lite ledsen i ögat! Så då blir det genast tröstshopping.
Haha närå..  Fint väder är det iallafall :) Det som skulle regna och ha sig! Se man ska verkligen inte tro på vädret, aj aj aj..

aja,
Nu ska jag ner och äta lite, sedan blir det stoooockhooolm, vår kära huvudstad ;)
2007-07-05 @ 10:19:55 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback