Tamponger och plåster

Vid 21 tiden anlände jag och Antonia till Erica där det blev godis ätande och läskdrickande framför Project Runway och The next pussycat doll. Efter det pratades det massa skit ;). Men bra skit, våran skit. Haha.
Hur som haver så var det väldigt roligt, alltid kul att träffas! Måste göras snart igen.

image384

Påvägen hem från Erica så går vi (Jag & Antonia) och pratar sex, som alltid. Vad är det egentligen för kul med det? Och varför pratar man om det? Det är ju i princip samma saker som tas upp varje gång, men oh så intressent det lyckas vara varje gång. Haha, vi får skylla på att vi är tjejer ;).

Utanför Antonia så sätter vi oss ned på marken och plockar fram lite saker från våra väskor.
Bland annat, tamponger, plåster, speglar, solglasögon, batterier..
Vi hade iallafall väldigt roligt åt det ;). Samtidigt som vi sjön "Don't ya wish your girlfriend was hot like me?"

"Vi sitter här med tamponger och plåster."  (Ska sägas med en typisk reklamröst.)

Vid ca. 00 så ringer pappa och frågar om jag vill att någon av dem ska möta mig så att jag slipper gå själv.
"Nejmen deeeet behövs inte" säger jag säkert.
Fastän jag vet att jag kommer gå där med hjärtat i halsgropen.

Men även denna gång klarade jag mig helskinad hem,
och tur är väl det för vad skulle världen göra utan mig?
2007-07-12 @ 00:58:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback