Tårar och en bortdomnad skuldra

Den här dagen har varit väldigt berg & Dal baneaktig.
Imorse vaknade jag och var på jättedåligt humör, jättetrött och irreterad.
När M kom hit så låg vi och myste och prata och helt plötsligt börjar tårarna rinna, utan egentlig anledning.
Men sen så får han alltid fram allt ur mig. Det är pga att jag är så trött, helt utmattad. Av jobbet, stressen, allt allt allt. Jag vill ju bara vara ledig. Och en anledning till är att han åker till sitt sommarställe imorgon och är där hela veckan som kommer och veckan efter det åker han ner till Jönköping, till en kompis.
  Det var dem två veckorna det..   Han har sagt att han ska komma hem någon dag nästa vecka så vi hinner träffas. Får hoppas det blir så också..

aja nog om tråkigheter.

Idag på jobbet när jag stod och torkade borden så domnade min vänstra skuldra bort :S.
Och den har nu gjort det av och till hela kvällen, jätteskum känsla. Det är som att den somnar och armen liksom "sjunker" ner, som om den blir förlamad :S.  Jag har haft så tidigare, men det var ett tag sedan..
Jätteobehagligt är det :S

Haha, det låter som att det bara är fel på mig hela tiden!
Det är det inte, inte alltid ;)

2007-07-06 @ 23:21:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback