Tv-spel och godis

Dagen idag har varit jättebra.
Jag, Antonia, Nobel och min lillfjant Manne var nere på nicksta och skulle sola, men vädret tyckte inte detsamma. Det blåste kallt och blev alldeles disigt. Fast vi hann spela lite volleyboll och Manne åkte vattenruschbanan . Sen blev det för kallt.  Då gick vi och handlade lite på kvantum för att sedan gå vidare hem till Nobel där vi spelade playstation, nu kommer jag inte ihåg vad spelet heter men det är nääästan som tekken fast att man kan "styla" gubbarna som man vill ha dem. Med kläder och färger.
Min och Antonias match var bäst ;), jag lever mig in i spelet och sitter där och skriker, haha.

Kul var det! :)

Imorse hade jag inte ont, så tänkte att jag kanske slipper det idag.
Men inte. Hemma hos Nobel högg det till igen, fan vad jag blir trött.
Det kommer inte lika ofta nu men när det gör det så är det med mer smärta.
Vet ärligt inte vad jag ska göra. Ska prata med mamma imorgon så får vi se!
Jag vill inte säga för mycket här än, innan jag vet något.

Aja, nu ska jag se tv.
Tjingeling
2007-07-30 @ 20:20:48 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback