Vattendroppar mot min panna

Godkväll på er!

Jag har nyss kollat på Kill Bill med mamma och pappa. Mamma har aldrig sett den :O, så vi tänkte det var dags, jag har båda filmerna. De är grymma! Asballa.. Musiken är bara för häftig den med!
Vad tycker ni om dem? :)

Jag jobbade ju som tidigare sagt.
Det var helt okej, det blev kul när jag väl var där och klumpen i magen släppte!
Jag får även vara ledig v.33 och sen i höst behöver jag inte jobba varje dag varje helg.
Så det blir nog jättebra! Jag räknade lite och om jag jobbar 2 dagar på två helger och sedan 3 dagar en helg och är ledig en helg i månaden så tjänar jag ändå ca 1680 kronor! Så det blir asbra ändå, plus studiebidrag, alltså 2680 kr / månaden.  Asbra. då ska jag lägga undan mellan 1000-1500 kronor varje månad till utlandsresan nästa år.
Jag känner att jag redan är på väg :D

Och nu efter sommaren blir det ny dator och WoW ;D. Ska blir en riktigt geek ;)

Jahapp.
Vad ska jag berätta för er nu då?
.. hmm..
Joo, jag var och solade efter jobbbet, riktigt sköööönt. Man blir lite brunare varje gång ;), en himla tur va?
Är det många här som solar solarium?  Skulle vara kul att veta.

Jag beställde kort för framkallning i förrgår från fujicolor och de kom idag.
93 bilder för 145 kronor inkl frakten. Asbra pris tycker jag!
Kvalitetet var väl sådär på vissa bilder såg jag först, men sedan upptäckte jag att det var de bilder jag tatt med min kamera med lägsta upplösning, så direkt när jag nu köpt vad jag ska köpa så blir det en ny digitalkamera, det behövs verkligen. Men de flesta bilder var hyfsade och vissa var riktigt bra! Jag kan rekomendera den sidan, ungefär hälften så billigt som att gå och framkalla på tex Expert.

Nu har jag tråkat er länge nog.
Tjingeling sålänge

2007-07-13 @ 23:45:43 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback