Vilken kväll

Ja denna jobbkväll var mer än galen, kunde inte sitta en enda gång.
Det var kunder där hela tiden och vi var bara 3 stycken, till sist så var det sådan kaos att det fick ringas dit en till så då var vi fyra stycken iallafall, men det märktes knappt. Jag sprang som en tok mellan kassan-borden-disken.
Ujujuj.. Men tillsist blev klockan 20 och då fick jag med mig 3 pizzor hem :), så snälla de är!

Idag fick jag även höra av min chef att jag är en Ängel och hans hjärta och vad skulle de göra utan mig?
igår sa han även upprepande gånger att jag borde söka till fotomodell. Att jag skulle klara det jättebra.
Både hur jag ser ut, hur jag går, hur jag pratar och mina kläder! :P
Haha alltid kul att höra ;). Men det är inget jobb där jag platsar!

Jag kan nuförtiden äta en hel pizza utan att bli mätt :S, hur galet är inte det?
För ca ett år sedan orkade jag inte ens en halv och nu smäller jag i mig en hel.
Men så är det nu när jag jobbar, jag gör av med så grymt med energi att jag skulle kunna äta en elefant.

Jaja, nu ska jag se på film.
The others med Nicole Kidman.
2007-07-22 @ 21:00:00 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback