Working my ass off

Jag jobbar verkligen arslet av mig sex dagar i veckan!
Visserligen är det bara mellan 4-6 timmar som jag gör det, men dem timmarna dödar mig.
Jag hinner inte sitta, inte dricka, inte äta. Bara spring spring spring.
Jag har nu gått ner 4 kilo bara genom att jobba. Jag hinner ju som sagt inte äta. Inte bra alls det här!
Visst vill man väl gå ner några kilo, men på ett hälsosamt sett, inte genom att gå någon motvillig bantningsläger.
   Jag börjar blir psykiskt trött. Jag är trött hela tiden, ledsen.  Det går ut över alla andra snart känner jag.

Det ska bli skönt att vara ledig senare i månaden, om jag nu får det. ska prata med min chef imorgon hoppas jag!
Jag får min lön på tisdag också. Sen drar jag.. haha nä inte riktigt.  Men får se hur länge jag orkar i det här tempot. Alla faller tillslut.  

själva jobbet är hur kul som helst, det är mycket folk och mycket stress och spring! Det är skitkul.
Men jag skulle gärna ta det liiite lugn imellanåt så man åtminstonde hinner äta och andas.
Idag tills klockan 22 så var min enda näring en macka, ett glas juice och en cola :S. Jävla diet! Blää..

Nä, får se hur länge det håller.
Jag återkommer !
2007-07-01 @ 23:12:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback