07-06-11

Hej där!

Jag har inte sagt ett enda ord idag, till någon :S
Känns .. tyst!

Mamma och pappa håller på och bygger altan på framsida och jag har inte orkat gå ut dit.
Älsklingen jobbar :/.

Jag vet inte vad jag ska göra idag, ingen är ju hemma. Eller så gör dem annat.
Vädret är inte på topp heller. Visst det är varmt och sol, men det är som ett "lager" tunt moln som gör attt den inte lyser så starkt och så blåser det svalt. Det är skönt, men jag ville sola.
Imorgon ska det bli sämre så då blir det haninge/farsta. ska ta ledigt imorgon om det går, annars får det bli på onsdag.

Om 2 och en halv timma ska jag iväg till jobbet.
Jag har ingen ork till något idag heller.

Usch, så negativt det blev.

Jag vet en sak som kan göra min dag!
Men den saken lär inte inträffa..

Ha en bra dag ni alla :)
2007-06-11 @ 12:53:55 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback