07-06-14

Hej på er!

Idag är vädret dåligt! Fast nu är det blå himmel på vissa ställen, men det blåser massa.
tidigare idag har det varit mulet och regnat. Stackars de som slutade skolan idag!
Jag och Anaotnia var och kollade på avslutningen för Humlan och Gröndal. först kolllade vi på när min lillebror slutae och det var några som uppträdde, dem var jätteduktiga! Rös massa.
Sen gick vi till gröndal och träffade Laila :)
Det var inte mycket folk alls där jämfört med förra året när vi gick ut :O
Och vädret var inget bra det heller.. Såg kallt ut med alla klänningar :p

Jag vill träffa älsklingen idag innan han ska åka, men han svarar inte på när han slutar! :/
Får ringa han typ snart och se.

Nu blir det tv, solong!
2007-06-14 @ 13:43:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: mojsan

svar till anonym:
Hehe jag vet inte riktigt! Jag gjorde ju det så varför ska han inte få?. Men såklart man är lite beskyddande, det är ju min lillebror!
Jag jagar inte honom, jag vill bara ha svar när jag frågar något.
du kan nog inte lösa mina "problem". Om man kan kalla det så. Men tack ändå :)

2007-06-16 @ 13:58:02
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen !
JAg menar inte att jag skall lösa problemen utan jag skulle kunna ge dej ideer och vinklar som skulle kunna hjälpa dej att lösa eller berbta problemen så att dom minskar eller försvinner för gott ,HAHAHA jag är ingen trollkarl fast det skulle vara rolid´gat att vara en likt gandal
grå puaa å kram

2007-06-16 @ 18:47:51
Postat av: mojsan

svar till anonym:
Nej det förstår jag ju!
Men tack iallafall :)

2007-06-17 @ 00:07:11
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback