07-06-16

Hej på er alla!

Jag har inte skrivit på ett tag, pga att mitt internet inte ville funka igår och sen så har älsklingen varit hos mig!
Nu gick han precis hem så jag tänkte skriva lite för att visa att jag lever! Om det är någon som bryr sig ;)

Iallafall,
vädret är helt underbart nu med! Det skulle regna både igår och idag, men icke. Jättevarmt och soligt!
Men jag har fortfarande inte klätt på mig :p, jag och M har sett på film och myst så har inte hunnit dit än, hehe. Men snart så. Jag börjar jobba klockan 3 idag. Så slutar vid 7 :). Det blir bra!

Imorgon fyller min pappa år, 44. Gamla gubben han är! Haha, jag har faktiskt inte hunnit köpt något till honom, tiden har gått så fort, har inte hunnit med. men ska ner i centrum i morgon och kolla efter något.

Nu ska jag gå och fixa till mig och sen sola lite innan jag måste åka!
Skriver senare, ha en bra dag!
2007-06-16 @ 13:22:54 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

Jag bryr mig i fall du lever eller inte! :D

2007-06-17 @ 11:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback