23 juni

Godmorgon!

Solen fortsätter att lysa med sin frånvaro. Vad det är tråkigt. Det kan verkligen förstöra en hel dag. Speciellt när det regnar, för då vill man inte direkt visa sig ute så jag hoppas att det bara håller sig mulet idaf eftersom jag och älskling ska in till stan och fira ett år :). Det blir mysigt. Imorgon på The big day ska mamma göra middag så ska vi äta här, ska duka mysigt uppe i vardagsrummet och så :). Det blir jättebra!

Nu måste jag få i mig något att äta, det har varit dåligt med det på sista tiden, måste skärpa mig. Min kropp pallar inte att ha det så en längre tid. Så Im off to the citchen and the food ;)

2007-06-23 @ 10:21:45 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback