28 juni

Godmorgon!

Det är redan 28 juni, tiden går helt sjukt fort. Nu har vi haft lov i exakt 20 dagar och vad har jag gjort?
Typ.. jobbat :S, och vart i stan någon enstaka gång! Jag har inte ens badat än, vad är det här? Känns absolut inte som sommar, hur trist som helst. Och vädret är pissigt typ varannan dag. Var det inte den här sommaren som skulle bli bättre och varmare än förra med tropisk värme?.. Jag är klart besviken hur den börjat..
Får hoppas att juli blir med sommar, det är redan på söndag. Tiden går alldeles för fort. Stanna liiiiite. Jag hinner inte med att tänka innan ett år gått känns det nästan som.

Dagarna framöver nu har jag lite mer att göra. På fredag ska jag troligen klippa mig och på lördag ska jag på bröllop :).  Nästa vecka när jag fått min lön så blir det shopping och någon dag blir det minigolf med folksen :D
Ska även försöka bada någon dag nu, men vill gärna ha varmt och sol för det!
Idag är vädret molnigt och tråkigt, alldeles grått.. igår regnade det hela dagen! Ett uppehåll vid 8-9 sen började det igen, så tråkigt!!!

Jag vill göra något idag, kan inte sitta inne en dag till.
Någon som vill hitta på något? :p

2007-06-28 @ 10:55:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback