29 juli

Godmorgon!

Jag är på dåligt humör idag så jag väljer att åka till Farsta själv, vill inte sitta och vara osocial, det blir inget kul då!
Det är ganska skönt att åka själv med, bara gå runt och kolla på kläder och vara i min egen lilla värld. Fast efter ett tag kommer jag sakna någon att prata med, för jag pratar i stort sett heela tiden. Men det får gå :)

Vädret är ganska skönt för en dags inomhusshopping. Det är mulet och blåser, men på vissa håll är det lite blå himmel. Men det är här, jag vet inte hur det är i Farsta men det spelar ingen roll eftersom jag ska vara inomhus!

Nu ska jag äta frukost och sedan göra mig klar, 10.06 går tåget :)

Ha en bra dag!
Och håll tummarna för att jag kommer hem med många påsar ;)
2007-06-29 @ 09:15:16 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback