born to make you happy

Snacka om skön dag idag :D
kom till skolan kvart över 11, där får vi reda på att matten är inställd och vi ska gå på en dansuppvisning!
Bra dansat Anna och Matilda :D våra tjejer det ;)

Klockan ett så skulle våra treor redovisa sina projektarbeten och det tig ungefär en timme, efter det slutade vi!

Varmt är det ute också, och nu har solen kommit fram, har vart molnigt större delen av dagen men nu så :)

En till sak: JAG ÄR GODKÄND I MATTE!!!!
Jag klarade provet så jag slipper läsa kursen igen i höst :D

fan så najs!!
2007-06-04 @ 15:25:33 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej du vackra !
Och grattis för att du klara matteprovet ,om du är snabb så kan du ringa och avbeställa men om dom är skickade är det bara att skicka tillbaka dom (tror jag) om du vill ha kontak kan du maila till [email protected] men jag kommer att vara anonym för att vi skall kunna prata om allt utan problem ha en bra dag på onsdag kram

2007-06-04 @ 20:04:36
Postat av: mojsan

svar till anonym:
Tack så mycket :)
Jo, jag väntar och ser, får skicka tillbaka isåfall!
Jag känner igen "hugeriso", från bilddagboken?
Just nu känns det bra att prata med anonym!

2007-06-04 @ 21:09:20
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du vackra !
Det låter bra sen vil jag bara säga grattis till mvg i svenska och vi kan prata om allt här men om det är mycket känsliga saker använd då mailadressen
så är du säkrare när du talar om olika saker .jag kan via den här och andra sidan förstå att du bär en hel del sorg smärta ängslan och ilska i dej eller hur kram

2007-06-05 @ 21:22:40
Postat av: mojsan

svar till anonym:
Tack så mycket :), det känns jättebra!
Okej, det ska jag göra när det behövs!
Jo jag gör nog det, fast jag egentligen inte vill erkänna det.

2007-06-05 @ 22:06:11
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback