En lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja <3
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Öhh.. vet inte
Vad åt du senast?
en macka
Har du fått någon komplimang idag?
nepp :(
Har du varit med i en rättegång?
Nej
Är du polare med grannarna?
Säger bara hej :p. Men min älskling och jag är typ grannar så ja :D
Vilka språk pratar din mamma?
svenska och engelska om det behövs
Vilka länder har du bott i?
Sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Vet inte faktiskt
Gay?
Nope
Har du däckat/spytt för att du druckit?
däckat men aldrig spytt
Har du något husdjur?
Nej men har haft
Har du täckt någons hus med toapapper?
Ja när min farbror gifte sig för lääänge sen, men det var iofs deras sovrum
Har du varit på stranden?
Jaa
Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja, Sara och sen Rayne
Hur bra är din syn?
Inte speciellt bra men den funkar
Har du varit på ett party?
japp
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej tack jag vill leva
Har du varit utomlands?
Ja i Paris <3
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Det på lördag tror jag, har inte vart på något annat :p.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Mest besvikna
Var är dina syskon just nu?
Framför tvn i vardagsrummet och i sitt rum framför datorn eller sover :P
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag var en timme försenad till första skoldagen :S
Vem ringde dig senast?
Pappa
Vilken tid gick du upp imorse?
10
Vad ska du göra i helgen?
Bröllop, vara med älskling och jobba.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Hej älskling.. saknar dig.. Du är världens underbaraste tjej.. Älskar dig!"
När såg du en kändis senast? Vem var det?
ööööh.. Rix FM :p haha
Vad finns i din bakficka?
Har inga bakfickor idag :P
Har du färglinser?
nepp
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov
Vad är det första du gör på morgonen?
sover och sen vaknar
Vad ska du göra efter det här?
duscha och sen försöka hitta någon att gå ut med :p
2007-06-28 @ 11:21:08 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback