Exposed

Jag kollade på exposed där det handlade om Britney Spears och hennes karriär och misstag.
Jag tycker synd om henne, all den pressen. Tjatet om att hon "gått ner sig" och inte har den tränade sexiga kroppen som tidigare, att hon inte tjänat något under 2006 och blaha. Är det någon som tänkt på att det är hennes liv? Hon har varit med om mycket på kort tid, gift sig, fått ett barn, skilt sig, fått nästa barn. Hon har under bara ett år fått 2 barn. Det resulterar i att kroppen ändras, för er som inte fattat det.  Jag blir så irreterad att de inte kan lämna henne ifred, låt henne leva sitt liv som hon vill!

Alla klagar och gnäller på henne, jag tycker synd om henne.
Hon är ändå stark som klarar av allt! Visserligen klarar hon det inte så himla bra, men hon klarar det ju ändå, eller hur?!

Hon var min absolut största idol när jag var liten, jag ville vara hon.
Det vill jag inte längre, men för det ser jag inte ner på henne!
Keep on going !

image277 
2007-06-12 @ 21:21:48 Kändisar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback