filmkväll

Jag började kolla på föräldrafritt och tänkte att unda vad scientologerna säger om att Tom Cruise gjort den filmen, så som han hoppar runt i bara kallingarna och är med tjejer och ojojoj. Haha kan väl inte vara så populärt bland dem? Men han kanske har fått "förlåtelse".. jag vet inte vad den där religionen handlar om mer än att dem blir helt pucko, de har inte längre något grepp om verkligeheten. Jäkla smörja bara tycker jag.Om man vill bli hjärntvättat så ska man gå med i scientologirörelsen..

Vid 11 ungefär så började instängd så jag kollade på den. Har inte sett den förut men alltid velat, fy satan.
Den var så panikäcklig så jag todde jag skulle dö. Jag kände paniken i hela kroppen när dem klättrade där i grottan och fastnade och hade sig. Trångt, mörkt och varmt. Fy fan vad äckligt! Snacka om klaustrofobi.
Jag har aldrig känt en sån panik som jag gjorde då. Riktigt jäkla vidrigt!
Men den var bra, det var den!

Nu ska jag gå och sova, ska upp 9 imorgon!
Ska in till farsta och shoppa lite :), får se vad det blir! Det återstår att se..

Sov gott och godnatt
2007-06-29 @ 01:05:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback