hot hot hot

Det är något otroligt varmt ute! Det har slutat blåsa och är alldeles molnfritt!
Måste vara runt 25 grader i solen, hjärnan kokat nästan! Men skönt är det och brun blir man :D
Skulle inte sitta fel att bada lite, men det får bli en annan dag! Onsdag kanske? Får se vad vädret vill, men jag hoppas verkligen att sommaren kommer för att stanna nu! Hittils har det inte varit speciellt sommrigt. Det som skulle bli tropisk värme här och allt, men vem vet. Det kanske kommer.. :D

Nu ska jag ut och steka igen, skulle bara ta en liten paus så jag inte smälter bort!
Måste se till att dricka mycket vatten, så jag orkar jobba sen. Är annars så dålig på det, men nu måste jag!

Så ha det bra :D
2007-06-25 @ 12:49:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: melika

Lyckos dig.. vill oxå sola :(
Kolla gärna in min sida.. Kramiizz

2007-06-25 @ 12:58:35
URL: http://mellikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback