Juppjupp

Allt handlar om tro. Att tro på sig själv, att tro på andra.
Man måste hela tiden tro att man kan klara vad som helst, att man kan bara man vill.
Det är något jag alltid har varit dålig på och fortfarande är. Att tro på mig själv! Jag tror och litar inte tillräckligt mycket på mig själv för att tro att jag kan klara av saker. Stora saker, jag tror inte att jag kan lyckas med det jag gör.
Jag tror inte att bara jag lägger ner tid och kämpar så kommer jag nå mitt mål. Jag kan inte tro på mig själv.
Jag vill tro på mig själv, det vill jag. Jag kämpar varje dag med att försöka. Små steg i taget. Det handlar oftast om saker jag vill säga eller göra. Jag tror inte på att jag kan få den lyckan jag förkänar, eller få den respekt och uppskattning. Jag tror inte att jag på något sätt kan uppnå mina mål, mina drömmar. För nog har jag drömmar, de ligger och svävar ovanför mig. Men alltför högt upp för mig att nå. Kanske är det dags att jag börjar tro på mig själv, på riktigt. Men det är svårt, det behövs alltid någon vid ens sida som tror på en så mycket att det på något sätt smittar av sig!

Jag lovar här och nu att jag ska börja tro på mig själv.
Jag ska uppnå mina mål och mina drömmar om det så blir det sista jag gör.
Det ska ni alla göra, hitta tron på er själv och följ era hjärtan i allt ni gör så kan det inte bli fel!
Sålänge man följer sina hjärtan så löser sig allt!

Jag måste nog ha ett litet mål då och då att uppnå och bara jag klarar av dem så tror jag att tron på mig själv börjar stärkas så att jag tillsist kan satsa på större mål.

Målet för den här veckan får bli:
Berätta för mina närmsta vänner hur otroligt mycket de betyder.
Jag är otroligt dålig på det, fruktansvärt dålig.
2007-06-26 @ 01:22:15 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback