Kelly klarkson

Jag såg hennes video "Never again" idag och det slog mig att hon är en av de enda kändisar som inte hakat på ät ingenting-bli sjukligt smal trenden. Det tycker jag är grymt stark. Hon är inte gammal och är en hyfsad ny stjärna och jag tycker att det oftast är dem som faller dit! visserligen har jag läst att hon lidit av bulemi och om hon gjort det så har hon lyckats ta sig ur det välbevarad. Vilket gör henne ännu starkare!  Hon är helt perfekt naturligt kurvig, helt hälsosam! Jag beundrar henne starkt. Fler borde ta efter henne!
För tillfälllet är hon min idol, min förebild. Så jäkla stark tjej och bra är hon också, hon sjunger helt otroligt!

image348
2007-06-29 @ 01:13:51 Kändisar Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

hon äre jäkligt bra, har hennes två första skivor. vet inte om hon har kommit ut med någon ny...:S

2007-06-29 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback