regn regn regn

Godmorgon!

Det har regnat hela natten och gör det fortfarande. Trist, men samtidigt ganska skönt, jag orkar verligen inte göra något idag. Är helt trött, psykiskt då. Jag orkar inte göra nånting alls, vill bara ligga och inte tänka på något eller någon.  Jobbet tar döden på mig, jag blir helt slut. Det är alltid så, vad jag än börjar med så slutar det med att jag blir alldeles slut hela jag och inte orkar mer. Jag måste få vara ledig snart, riktigt ledig, några veckor. Ska prata med chefen på måndag och hoppas på det bästa.. skulle vilja vara ledig antingen v.28 + 30 + 33. eller v.29+30+33.
Får se hur det blir, grejen är att det är fler som ska på semester, så två stycken försvinner. Men jag kan väl inte jobba hela tiden bara för att dom ska ha ledigt? :| Jag är fan bara 17 och det är mitt första riktigt jobb där jag måste ta semester .. Det här är inte som vnligt sommarjobb nör man jobbar ett antal veckor och sedan har lov. Nu måste jag prata och planera emd chefen när jag kan vara ledig.

Idag ska jag inte göra något alls.
Kanske om jag orkar senare så ska jag gå och sola.  Det skulle vara skönt! Eftersom solen ute inte vill synas..

Ha det bra! :)
2007-06-27 @ 11:57:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback