såå trött

Hej på er!
Hoppas ni har det bra såhär på kvällen.
själv skulle jag vilja ta en paus från livet ett tag, någon dag sådär.
Känner att allt är för mycket just nu.
Är så trött, orkar ingenting! Något är inte okej med mig alltså, det har jag sagt tidigare med.

Jag skulle vilja prata med älskling, men han sover. Han ska upp 5 imorgon för att åka till jobb.
Så det betyder att han kommer hem när jag börjar jobba och går och lägger sig när jag kommer hem.
Så fredag kväll är nästa gång vi kommer ses :/, känns förjävligt. Vet inte ens om vi kommer hinna prata något.
 Varför kan man inte få pengar på sommaren också?. Jag trodde sommarlovet var till för att vila upp sig och ha det bra! Men icke, då måste man jobba arslet av sog för att få pengar så man kan hitta på kul saker. Men när ska man hinna det? Man jobbar ju fan hela tiden..

Som sagt, jag vill ta en paus från livet.

Jag tycker också synd om lillebror som ska upp till skolan imorgon, han går tills på torsdag! Stackare :p
Då åker familjen till dalarna där andra lillebror redan är på hockeyläger. Och kommer sedan hem på lördag kväll. Så jag blir hemma själv 3 dagar. Inte mycket men såååå skönt!!!


Imorgon börjar jag även mitt jobbschema för i sommar. 16-20 eller 21. Blir nog olika!
Sen får jag ta ledigt en dag i veckan, så den här veckan blir det på fredag.

Nej nu ska jag sluta, innan jag blir alltför negativ!
Sov gott och godnatt på er!



2007-06-10 @ 23:56:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej igen !
Jasså livet känns segt ,känner igen det men vill man köpa saker så måste man jobba och att man tvingas jobba på sommaren är en slags förberdelse för resten av livet .
Du vet att det kab vara bra att i bland vara i från den man älskar för att man skall sakna personen i fråga ,om man inte saknar den rätta är det kanske inte rätt.
Om din kropp känns skum/seg kanske du skall kolla den hos doktorn det kan ju vara något som måste
fixas till .
Men det kan ju även vara nått i skallen som kommer fram nu när du jobbar och har mycket att göra då menar jag ållså inte fysikt utan physiskt (du vet ju själv om det du varit med om och sorgen du har)
MEN gör inget dumt i framtiden utan att ha pratat med någon för du har ju HELA livet framför dej som du nu medans du är ung SKALL LEVA OCH HA ROLIGT
kram och sov gott

2007-06-11 @ 21:16:20
Postat av: mojsan

svar till anonym:
Hej!
Jo helt sant att man måste jobba för att kunna köpa och göra saker!
Ja jag saknar honom typ hela tiden, hehe.
Visst det är bra att sakna men ibland blir det alldeles för jobbigt!
Jag har lite tankar om vad det är som är "fel" på mig men vill inte t upp det innan jag vet säkert!
Nu på kvällen har allt
varit mycket bättre :)
Ha det bra!

2007-06-11 @ 21:45:07
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

svar till anonym:
Ja, jag tror det! Men inget säkert :)
Nej jag tycker om det här, att inte egentligen veta vem du är!
Ja, han saknar mig med säger han!
Detsamma :)

2007-06-12 @ 19:22:43
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback