shopping

Nu är jag hemkommen från Farsta.
När jag imorse gick ner för att äta frukost så sa mamma att hon och Manne tänkte åka dit istället för till Ikea, så jag åkte med dem :). Det var trevligt. Tillochmed mamma shoppade loss, hon som är så kräsen :p.
Lillebror köpte skor och jag handlade en svart klänning, leggins, örhängen, plånbok, halsband, tjocktröja.
Jag lägger kanske upp någon bild senare!

Vi köpte också ett kort tills imorgon när min kusin gifter sig där det var en bild på ett brudpar där bruden håller på killens rumpe.. och på kortet står det "Greppa tag i varandra och håll hårt!" Hahah det var riktigt häftigt! :D

Men allt som allt så var det en väldigt bra dag!
Haha, mina mamma är bäst.
När vi har kommit in till nynäs och är påväg hem så kör det en framfölr oss som tvärstannar och svänger utan blinkers, då skriker mamma "Du kör som en jävla potta. Har du fått körkortet på Buttricks eller?" hahahha. Och några meter senare så går det en gubbe mitt på väggen och då säger hon "Det ffinns trottoarer din jävla turist!"
haha så kuul, ibland kan hon ;) haha.

Juste :O. Dagens besvikelse.. Godiset på kvantum är bytt till Karamellkungen. Fan vad bsviken jag blev, karamellkungen godiset är inget gott.. Det sla vara Icas.. Nu har dem tagit bort allt mitt favoritgodis.
Vafan, konsum har redan det, varför två affärer?.. Jag fattar inte..
ÄCKLIGT ÄR DET! Nu ska jag sluta äta godis!

Aja,
snart är det jobbtime. När jag kommer dit ska en min kompis ;), göra en Banana utan ost till mig. Såå gott.
Så jag fick inte äta något innan :p.

Vad har ni gjort idag? :)
2007-06-29 @ 15:11:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

Jag var hos tandläkaren :S, men jag överlevde :)
Sen har jag oxå vart i farsta :O såg inte dig...
kramar

2007-06-29 @ 18:52:30
Postat av: linn

hahaha i agreeee, karamellkungen har inte mycket annat att komma med än hårt...gammalt...och allt annat ät mumsigt godis :( !

2007-06-29 @ 22:40:03
URL: http://linnwright.blogg.se
Postat av: mojsan

svar till Anna:
Ajdå :O, bra det !
Jasså? :D Jag såg inte dig heller :/

2007-06-29 @ 23:21:07
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback