sol idag igen

Godmorgon!

Igår tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig tidigt, eftersom jag är så trött hela tiden, men ändå hamnade jag inte i sängen förräns 02. Jag är så smart, fast jag är inte så trött nu, men förkyld har jag gått och blivit.. igen!

Ialllafall, det sista jag gjorde igår var att kolla in vilket väder det skulle bli idag och likt som igår skulle det vara molnigt och regn. Tror ni att det är det?.. Nej för precis som igår är det hur varmt och soligt som helst med alldeles klarblå himmel! I de lägena  älskar jag när meterologerna har fel.
Så nu ska jag ut och steka lite innan det kanske börjar komma folk hit, när dem nu kommer?

Vaaaaarmt! :D

2007-06-26 @ 11:22:42 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback