sol och shopping

Hej på er!

Den här dagen har varit jättehärlig :)
Shopping i stan med älskling och strålande väder, så jäkla skönt att inte behöva ta med sig extra tröja utan bara åka i linne, äntligen sommar :) Hoppas verkligen det håller i sig!!

Vi båda hittade lite kläder, han köpte jättesnygga shorts och tröjor :) Min älskling har stil ;)

Det här köpte jag:

   
1. Klänning från H&M 198 kr.
2. Klänning från Gina tricot 79 kr.
3. Bikiniöverdel från stadium 99 kr och underdel från H&M 98 kr.
4. Flip flop från Åhlens 79,50 kr.

Jag hittade det mesta jag letade efter, men det är fortfarande vissa saker som jag är på jakt efter, men det får bli vid ett annat tillfälle!

Hur har eran dag varit? :)

NU ska jag gå och se Beyond the break och sen Grey's och äta jordgubbar :D
2007-06-06 @ 20:05:32 Mode Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej snygging !
Snygga kläder du köpt du kommer att bli läcker i dom ,bilden lite längre ner är bra du ser ut som en filmstjärna där .
Tänk på att jag finns om du vill, ha en bra dag och en trevlig skolavsluning var du än skall fira den
puss o kram

2007-06-06 @ 21:15:14
Postat av: mojsan

svar till anonym:
ja visst är dom :), tack!
haha filmstjärna vet jag inte :P
Detsamma :D, ja skolavslutning på fredag it is :D

2007-06-06 @ 22:10:19
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback