tjoho

Jag har något grymt ont i ryggen. höfterna och knäna. Så går det när man jobbar, hehe.
Men tjänar pengar gör man :D.

Jag tror jag börjar bli sjuk.
Har varit lite småförkyld några dagar nu, men idag har jag mått sämre nu på eftermiddagen/kvällen.
Haft ont i huvudet och varit seg och hostat och så.
Nu somnade jag ett tag framför tvn, är alldeles slut, och helt snurrig i huvudet och min hörsel är ännu sämre än vanligt, vilket brukar vara ett tecken på förkylning. Det sätter sig alltid direkt på öronen!
Får se hur jag mår imorgon.

Min family kom hem idag :), och lillebror är sjuk så det är något som går nu!
Det känns skönt att dem är hemma, fast de hade gärna fått stanna längre!!!

Nu ska jag gå, måste sova! Kommer kännas tomt utan älsklingen där bredvid mig men jag har honom i mina tankar! :) <3

sov gott och godnatt

2007-06-17 @ 00:10:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback