Walking on sunshine

Det är inte sent alls och jag är inte trött!
Men jag ska gå från datorn och göra något annat för här är det tråkigt för tillfället. Kanske ska börja läsa En shopaholics bekännelser  igen, den är ju såå bra :D  En av mina favoritböcker!

Imorgon ska det bli fint väder igen så då blir det att steka hela dagen :), utom ett kort tag då jag ska träffa Anna nere i centrum. Hon ska ta hål i örat, present från mig ;), och så ska hon få pengar! Sen blir det hem o steka mig lite.
Som en liten hamburgare, eller hur älskling? ;) haha

Sen dagen efter det är de avslutning :D, så härligt!
Då blir det fina kläder och glatt humör! Fint väder också hoppas jag, men det ska det vara :)
Sen efter vet jag inte vad som händer, om vi går ut och äter några?, får se..
Jag jobbar 16-20, men efter det blir det paarty :D. Det kommer bli en superkväll!

Nej nu ska jag gå, ha en jättebra kväll :)
2007-06-06 @ 22:43:44 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback