Wedding day

Idag är det den stora dagen för min Kusin och hennes Pelle. Dagen de blir ett i allt.
Vädret är kasst, mulet och regn. Sådan jäkla otur. Igår som det var alldeles soligt, blått och jättevarmt.
Kan inte vädret vara snällt?..
Imorse när jag vaknade tänkte jag "Jag ska nånstans idag men vart?".. sen kom jag på, haha. Juste bröllop.
Jag ser jättemycket fram emot det. Dels för att se hur fina alla kommer vara, vilka som är tärnorna och sen för att passa bebis och liten människa :) <3

Nu ska jag gå och göra mig iordning. Fixa håret och välja kläder, kan ta ett tag ;)

ha det bra!
Skriver imorgon, för mer idag blir det inte.
Då kommer kanske även lite bilder!

image351
2007-06-30 @ 11:14:02 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback