Whenever, wherever

Hej på er!

Min kväll på jobbet var inte det bästa, faktiskt det sämsta. Jag var så otroligt trött och bara frös och hade ont i huvudet och sen var jag inte riktigt med på att disk stod på diskbänken och blev då tillfrågad varför det stod där.
 Jag trodde jag skulle börja gråta. Jag tänkte "förlåt att jag inte är perfekt, förlåt att jag glömmer och inte hinner med allt på en gång." Men jag vet ju att han inte menade något med det, han är hur snäll som helst. Men vissa dagar kan jag bara inte ta att folk säger saker till mig som pekar mot att jag missat eller gjort något fel. Idag var en sån dag! Men även det överlevde jag och jag hoppas att morgondagen blir bättre!

Imorgon fyller min lillebror 10 år! :)
Han går runt här och bara väntar, haha. gissa vem som kommer vara uppe tidigt imorgon? Jo, Manne :p haha.
Av mig ska han få Iron Maiden-Greatest hits! Han älskar dem, de enda han lyssnar på just nu så jag hoppas han blir glad!

Idag blev jag även förvarnad att imorgon i NP så kommer det stå en sån där "In memorian" om min farbror, för på fredag, den 29e är det nämligen 10 år sedan han dog.
Så den här veckan är alltid blandade känslor eftersom Manne föddes och fyller år och han dog :/.

En sak till innan jag tröttar ut er helt (ni som orkat läsa såhär långt).
Jag har hört från flera stycken att man inte ska åka till Egypten första gången man åker utomlands själva.
Med tanke på att allt är så himla annorlunda. Speciellt maten som många blir dåliga av och sen språket.
De säger att det är bättre att åka till Bulgarien, Grekland, Cypern, Mallorca..
Jag vill åka till alla ställen egentligen men har hört att bulgarien ska vara fult ? Någon som varit där på senaste tiden?..   Får se hur det blir nästa år, vad vi kommer fram till. Vi måste träffas en dag alla som ska med och prata igenom vart vi ska åka, när och vad det kommer kosta ungefär. Så man vet vad man har att vänta sig!

Nu ska jag se om det går någon film!
2007-06-25 @ 21:57:37 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: roraastar

Jag skulle inte rekomendera egypten, det är tydligen grymt mycket kvinnoförnedring där och folk kan typ spotta på en om man frågar dom någonting.. :S

2007-06-25 @ 23:17:55
URL: http://roraastar.blogg.se
Postat av: Erica,

Jag var i Bulgarien för inte alls länge sedan - sunny beach, det var jättefint :) ..
Hrm, Ronja kanske har en poäng, men det beror nog på vart man åker i Egypten

2007-06-26 @ 18:41:01
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback