working lady

Nu är jag hemma igen från jobbet, eller har vartit det ett tag, men anyway :p
Det var ganska segt, kom inte så himla många och åt idag. Så det var lite segt, och då blir det tråkigt.
Men jag torkade borden massa gånger så det är jättemega rent nu :P hehe
Jag blir duktigare och duktigare med kassan, gjorde bara ett litet fel idag :) Känns bra!
Glömde bort att skriva in mina timmar för den här helgen kom jag på nu :S, får göra det på fredag!

Jag mådde inget bra nu på kvällen, ont i huvuder och frös som bara den. Kändes som jag höll på bli sjuk, men nu när jag åt så gick det över lite. Har fortfarande ont i huvet, men så går det när man är ute i solen hela dagen utan att dricka :S, får skylla mig själv.
Men det är så att jag är jättedåligt på att dricka, alltid. Men framförallt när det är sommar och varmt. Jag tycker det är så äckligt att dricka då. Jag vet ine varför, men har alltid varit så. När jag var liten så fick mamma och pappa hålla fast mig för att jag inte skulle dö av vätskebrist. Envis har jag också alltid varit ;) vill jag inte så vill jag inte! Haha

Nu fick jag sån jäkla lust att skriva massa, så kommer nog lite skit nu, hehe.
Jag lyssnar nu på gamla singlar som jag har. Och nu är det Shebang-Romeo ;D

Längtar tills på onsdag då jag och älsklingen ska in till sthlm och shoppa :D, eller mest jag ;)
Sen på fredag är det avslutning :D fan så härligt. Visserligen jobbar jag då, men det är bara 16-20 så efter det blir det paaaarty :D  
När slutar ni? :) och vad ska ni göra?

Nej nu ska jag inte tjata ut er något mer, skriver senare om jag har något vettigt eller ovettigt att säga ;)

Jag är för övrigt jätteglad :D på hela livet!
Den här helgen gjorde susen :D

Ha en bra kväll alla pussgurkor <3
2007-06-03 @ 21:26:09 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Vadå för party? :P

2007-06-04 @ 08:38:39
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback