workingstein

Kv'ällen och jobbet blev bra ändå, trots mitt kassa humör idag.
Jag känner mig ledsen hela tiden, vet inte vad det är men jag skyller på vädret!
Det var kul att jobba, att veta precis vad man gör utan att tänka, jag älskar när man kommer till den punkten med något, då man kan allt utan och innan och inte behöver oroa sig för att göra fel.
Jag får min lön nu vilken dag som helst, tror det blir runt 5000. Så då blir det shopping på alla reor :D

När mamma skjutsade mig till jobbet så fick jag en sån äcklig känsla i magen, den hade legat där ett tag innan men då blev den starkare. Det liksom strålade ut i sidorna och bak i ryggen och neråt och det kändes som att det drog ihop sig inuti magen och på vänster sida blev det alldeles hårt, som en bulle. Men bara på den sidan, det var lite läskigt faktiskt. Det gjorde inte direkt jätteont men grymt obehagligt var det. 

Nu ska jag se en film, har inte bestämt mig för vilken än.
Jag ska inte vara uppe så sent som tidigare nätter, utan gå lägga mig hyfsad tid, får se hur det bli med det! Hehe

image339 
Pizzeria Al Porto (Mitt jobb!)

2007-06-27 @ 22:01:09 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback