07-04-02

Goddagens!

Idag har det vart jätteskönt väder ute, 15 grader imorse när jag gick till bussen!
Jag kunde inte somna igårkväll, låg och vred mig till 1 ungefär, då jag kollade på klockan en sista gång.
Så var jättetrött imorse!

Iallafall, idag var alla ettor utom 3 klasser på en teater.
Henrik Ståhl från Bolibompa hade en enmans show. Om hans tid i högstadet, med mobbning och allt runt det. Han var riktigt bra! Det var jättehäftigt. Man tog verkligen det till sig, man gör det på ett annat sätt när han driver och skämtar med det, men samtidigt är allvarlig! Det blir mer verkligt då än om han hade stått där rakt upp och ner och bara pratat om mobbningen!  Jag skrattade så att tårarna rann vissa tillfällen! Jättebra :)

Idag ska jag nog gå ut och gå!
Måste det, och imorgon ska jag in till stan efter skolan och byta ut mina vita ballerinoe till ett par andra skor. De är alldeles förstora bak i hälen. Märkte inte det i affärern, men när jag gick runt med dem hemma så kände jag det!
Så det blir de imorgon! Hoppas det är fint väder :)

Nu ska jag se på tv lite!
Skriver senare :) 
2007-05-02 @ 17:19:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Vår klass fick inte se teatern :@ .

Ut och gå, du? jag? nu? snart? ^^.
öppen för förslag :P.

2007-05-02 @ 17:32:04
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback