07-05-03

Hejsan!

Hoppas det är bra med er alla!
Själv är det väl sådär. Alltså jag mår bra och så, men mitt vänstra bröst gör fortfarande sjukt ont! Det känns inte bra alls, jag känner i hela kroppen att så ska det inte kännas. Det gör jätteont och är alldeles jättespänt . Jag försöker att inte tänka på det, men jag känner det hela tiden och nu har även mamma börjat bli lite orolig :/, jag ska till skolsystern imorgon och kolla. Får hoppas att det inte är något, men man vet ju aldrig :/.

Iallafall, idag sluitade jag 11.40. Då tog jag bussen hem och så åt jag nudlar och bytte kläder. Det var ju inte alls så varmt idag, hade kjol på mig först, men Brrr... Tog jeans, mycket skönare. Sedan cyklade jag ner till tåget och åkte in till farsta, orkade inte åka enda in till stan. Där bytte jag skorna mot mina kärleksskor <3 Haha.
Sen gick jag runt och kollade lite i affärerna, gud så jag ville handla allt jag såg, men nej. Då blir jag pank!
Kollade på bikinisar och såg några jag skulle kunna tänka mig, iallafall överdelarna. Det finns fan inga snygga underdelar :S. Någon som har tips på något stället med snygga bikinisar?

När jag kom hem igen så åt jag och nu sitter jag här!
Min statistik ligger nu på 70-75 läsare/dag. Det har ökat ganska mycket, men låter kanske inte så mycket för de som har runt 4000 ;). Men för mig är det något :), det är ju bevis på att folk läser den! Och det känns bra! Vet inte varför egentligen, det bara gör det! :)

Nej nu ska jag gå och prata med mamma lite,
skriver igen senare!

Här är skorna <3

2007-05-03 @ 17:56:59 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Haha jag visste att du skulle välja de skorna :P

2007-05-03 @ 19:26:53
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback