07-05-04

Hej på er!

Fan vad sur jag blev igår när inte bloggen funkade, fler som hade det problemet?
ville verkligen skriva av mig men det ville inte bloggen..

Iallafall,
idag är jag jättetrött, vet inte alls varför.
Orkar knappt sitta, vill bara sova, men får vänta med det tills ikväll.
Jag och Erica var och sola förut, det var skönt :)  

Ikväll så ska jag, Manne (lillebror) och Mattias (Pojkvän) på bio, vi ska se Spider Man 3.
Det är bra att gå med brorsan, då betalar mamma ;)
Sen ska vi hem till oss och sova :) Mysigt!

Juste ja, jag var hos skolsköterskan idag och hon kände inget konstigt i bröstet, så det är inget farligt.
Men hon blev ändå fundersam på vad det kunde vara. Eftersom det bara kom och gör jätteont.
Hon frågade om jag var gravid och så, men det är jag inte!  Så hon skulle grubbla i helgen ;), hehe, och om jag fortfarande har ont på tisdag så ska jag komma till skolläkaren. Skönt att jag inte hade några konstiga knölar iallafall!

NEj nu ska jag fixa håret och sen göra mat!
Ha en bra kväll :)

 

2007-05-04 @ 16:26:40 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback