07-05-05

Godmorgon, eller dag kanske :P

Fint väder idag igen :), fast det blåser lite! Vet inte om det är någon direkt värme, men det skulle faktiskt bli upp mot 20 grader, får se om det blir så!

Älsklingen sitter vid tvn och ser någon film, ska gå ut till honom snart också, men tänkte bara skriva lite först!
Vi har haft det jättemysigt, vaknade vid 10 ungefär och gick inte upp förrän halv 12 då vi åt frukost och sen duschade och så. Vi ska ut om ett tag, köpa glass :) Piggelin <3. Robin kommer även ner hit också, så ska hitta på något. Får se vad det blir!  Nu börjar jag faktiskt bli hunrig, igen. Hehe! Kanske lunch? :p

Imorgon ska jag och mamma ut till lövet och fika och sedan hyra Djävulen bär prada! Det blir jättebrao!!

Det känns som att det är så mycket jag vill skriva, men kan inte komma på något nu.
så det får bli senare!


Vad ska ni göra för något skojj idag? :) 

Skriver senare! :)
2007-05-05 @ 13:05:54 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: felicia

jag ska till stallet och sen åka in till stan för att se om det finns nått fint att köpa där:D

2007-05-05 @ 13:11:31
URL: http://fashion93.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback